Prachtig uitzicht vanuit het raam, een goed uitgeruste keuken en een geweldige gastheer die ons veel info en tips gaf over wat te doen. Was een goede uitvalsbasis voor reizen door de prachtige omgeving. Ideaal voor een gezin, met veel kamers.
Binnenrijden is niet voor angsthazen! Een steile, smalle rit naar de autospot (en Google Maps kostte ons uiteindelijk een slechte route), maar de autospot zelf is geweldig (vlak, in het pand).